معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد:

با تدابیر اتخاذ شده، آزمون‌های نهایی در یزد بدون دغدغه برگزار می‌شود

لینک کوتاه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد از همکاری ادارات مختلف برای رفع نیازهای برگزاری آزمون‌های نهایی دانش‌آموزان مقطع دبیرستان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، روابط عمومی فرمانداری یزد ابوالفضل اکبری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در حاشیه ی جلسه‌ای که با حضور مدیرکل نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان، روسای نواحی یک و دو آموزش و پرورش یزد پیرامون بررسی اقلام مورد نیاز جهت برگزاری آزمون های نهایی برگزار شد اظهار داشت: نتیجه آزمون‌های نهایی از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که تا ۶۰ درصد از نمره کل کنکور سراسری را شامل می‌شود و از این رو، برگزاری آن نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و فراهم‌کردن امکانات لازم است.

اکبری ادامه داد: در این جلسه مقرر شد بخشی از امکانات سخت‌افزاری مورد نیاز نواحی آموزش و پرورش یزد از محل اعتبارات استانی تأمین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد خاطرنشان کرد: با توجه به همکاری و تعاملی که بین ادارات مختلف در این زمینه وجود دارد، امیدواریم آزمون‌های نهایی در یزد با کمترین چالش برگزار شود.

وی در پایان از تلاش‌ها و همکاری‌های مدیرکل نوسازی مدارس استان، روسای نواحی یک و دو آموزش و پرورش یزد و سایر دست‌اندرکاران برگزاری آزمون‌های نهایی قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *