با اجرای طرح مشترک شهرداری و دامپزشکی؛

اعمال قانون و جریمه سنگین در انتظار دستفروشان مرغ زنده، ماهی و آبزیان خوراکی

لینک کوتاه

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد از اعمال قانون و جریمه دستفروشان مرغ زنده، ماهی و آبزیان خوراکی در راستای ارتقای سلامت شهروندان خبر داد.ابوالقاسم ابوالحسنی با اشاره به خطر افتادن سلامت شهروندان، از اعمال قانون سختگیرانه دستفروشان مرغ زنده، ماهی و آبزیان خوراکی سطح شهر خبر داد و گفت: با طر...

به  گزارش طلوع یزد،ابوالقاسم ابوالحسنی با اشاره به خطر افتادن سلامت شهروندان، از اعمال قانون سختگیرانه دستفروشان مرغ زنده، ماهی و آبزیان خوراکی سطح شهر خبر داد و گفت: با طرح های مشترک بازرسی این اداره با اداره دامپزشکی شهرستان یزد، کلیه دستفروشان مرغ زنده ماهی و آبزیان خوراکی در سطح شهر جمع آوری خواهند شد.

وی ضمن اینکه از شهروندان خواست تا از خرید مرغ زنده و آبزیان که بدون مجوز دامپزشکی و به صورت غیر بهداشتی عرضه می شوند خودداری کنند، افزود: عرضه این گونه مواد غذایی به صورت دستفروشی مورد تأیید اداره دامپزشکی و بهداشت نیست.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری یزد با بیان این که عرضه مواد غذایی در شرایط غیر بهداشتی و غیر استاندارد توجیه پذیر نیست، تصریح کرد: از دستفروشان جمع آوری شده در مرتبه اول جریمه و تعهد رسمی اخذ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *