تکریم و معارفه رئیس جدید گروه قرآن و عترت برگزار شد

لینک کوتاه

آیین تکریم و معارفه رئیس جدید گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در جلسه شورای اداری اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، طی آیینی با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ستادی و روسای ادارات شهرستان یزد، مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید گروه قرآن و عترت در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، سید محمد رضا نجم الهدی به عنوان رئیس جدید گروه قرآن و عترت این اداره کل منصوب شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن تقدیر از تلاشهای دکتر حسین دشتی در مدت تصدی رئیس گروه قرآن و عترت، وی را منشا خدمات متنوعی در این سمت دانست و برای وی در تمامی مراحل حرفه ای و زندگی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

شایان ذکر است حسین دشتی که بیش از 8 سال مسئولیت گروه قرآن و عترت اداره کل را بر عهده داشت پس از مسئولیت خطیر معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل با حفظ سمت مسئول گروه قرآن و عترت را نیز برعهده داشت که اکنون با حکم مدیر کل این سمت به محمد رضا نجم الهدی واگذارشده است.

گفتنی است: محمد رضا نجم الهدی متولد 1356 و دانش آموخته مقطع کارشناسی حقوق است . از جمله سوابق وی می توان به مسئول حراست اداره کل ،مشاور مدیرکل، کارشناسی حقوقی اداره کل و کارشناس آموزش و امورقرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اشاره کرد.

 

در متن این حکم آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سید محمد رضا نجم الهدی

سلام علیکم؛

نظر به تجارب ارزشمند جنابعـالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست گروه قرآن و عترت اداره کل منصوب می شوید. امید است با توکل بر خـداوند متعال و با برنامه ریزی و اهتمام لازم و بهره گیـری از نظرات و تجربیات مدیران موسسات و فعـالین قرآنی استان و با هماهنگی اینجانب درانجام وظایف محوله موفق باشید. بهروزی روز افزونتان را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *