منظومه خدمات یکپارچه «یزدِمن» رونمایی شد

لینک کوتاه

صبح روز شنبه نوزدهم اسفندماه در مراسمی با حضور ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد، اعضای شورای اسلامی شهر، محمد رضا زارع مدیر عامل مخابرات منطقه یزد، مرتضی صابری مدیر فناوری اطلاعات استانداری، محمد رضا پاکدل مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، معاونین، مدیران مناطق، رؤسای سازمان ها و مدیران شهردار...

به گزارش طلوع یزد، این سامانه می تواند مراجعات شهروندان را کاهش داده و باعث ارتقای سطح خدمات شهری شود، لذا کلیه خدماتی که توسط شهرداری یزد در مناطق و بخش های مختلف به شهروندان داده می شود، در این سامانه جمع شده و به راحتی در دسترس عمومی شهروندان عزیز قرار دارد.

هرگونه خدمت رسانی در شهرداری یزد در آینده نزدیک از طریق سامانه نرم افزاری یزد من خواهد بود و هر شهروند با ورود به حساب کاربری خود می تواند به راحتی و به صورت مجازی از کلیه خدمات استفاده کند. از شهروندان انتظار می رود با مراجعه به سامانه نرم افزای خدماتی یزد من به آدرس my.yazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند، زیرا دسترس پذیری در این برنامه برای همه اقشار مختلف فراهم شده و بخش زیادی از ترددها به شهرداری نیز کم خواهد شد، علاوه بر اینکه مردم به صورت مستقیم می توانند پیشنهادات و درخواست های خود را با اعضای شورای اسلامی شهر یزد در میان بگذارند.

در این نرم افزار محل حرکت اتوبوس شهری به صورت لحظه به لحظه قابل رؤیت است و مردم می توانند نسبت به مدیریت وقت خود اقدام کنند، همچنین همه خدمات ارائه شده توسط مناطق شهرداری یزد نیز به مرور در این سامانه اضافه و تکمیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *