جشنواره خشت و خاطره در ایام نوروز ۱۴۰۳ در یزد

لینک کوتاه

معاون مالی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از جشنواره خشت و خاطره به مناسبت بهار طبیعت در یزد خبر داد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ «مهدی محسنی زاده» با توجه به برگزاری جشنواره خشت و خاطره از ۲۵ اسفند ماه گفت: این جشنواره جذاب ویژه عموم شهروندان در بلوار بسیج برگزار می شود.

وی جشنواره خشت‌ و خاطره را یک رویداد تجربه محور دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه عمده مصالح به‌کار رفته در بافت تاریخی یزد، خشت است، بازدیدکنندگان با شرکت در این رویداد با این نوع مصالح و مواد به‌کاررفته در خشت آشنا می شوند.

محسنی زاده هدف اصلی این جشنواره را ایجاد فضایی متفاوت برای خانواده ها، نمایش و ترویج خلاقیت و هنر در زمینه‌ی تولید خشت و نوع کاربرد آن در سازه‌های خشتی و ابنیه تاریخی عنوان کرد. این مسئول در پایان گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام و شرکت در این جشنواره می‌توانند از ۱۷ اسفند ماه لغایت ۲۳ اسفند ماه از طریق سامانه yazdfarhang.ir اقدام نمایند و یا عدد ۸ را به سامانه ۳۰۰۰۶۱۵۹ ارسال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *