پیام تشکر آقای محسن زارع کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

لینک کوتاه

محسن زارع کارشناس مشاوره خانواده سازمان بهزیستی استان یزد و کاندیدای دوازدهمین دوره نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از ابراز محبت و حمایت و حضور پرشور مردم استان یزد در صحنه انتخابات و نیز از همراهان انتخاباتی خود تقدیر و تشکر کرد.

💠من‌لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق

🔹مردم عزیز شهرستانهای یزد اشکذر زارچ و بخش ندوشن

سلام علیکم

🔹۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خاطره ی همت والای مردم استان یزد وحضور۵۰ درصدی مردم درپای صندوق های رای روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

لازم می‌دانم به نوبه خود از دست اندرکاران برگزاری انتخابات در فرمانداری شهرستان ها، اعضای محترم هیات های نظارت و اجرایی شورای نگهبان نیز خسته نباشید بگویم. و به همه عزیزانی که در ستادهای انتخاباتی اینجانب فعالیت مستمرداشته ودر محافل و مجالس خصوصی ، خانوادگی و اجتماعی سعی در معرفی  بنده به دیگران داشتند بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر ویژه و خالصانه خود را خدمت آنان و خانواده محترمشان معروض می دارم ،  بی شک  مشارکت مردم در پای صندوق های رای مرهون تلاش آنهاست.

🔹در آخر ، به انتخاب مردم احترام گذاشته و به منتخب مردم دارالعباده استان یزد جناب آقای محمدصالح جوکارتبریک خالصانه عرض کرده و امیدوارم امانت دار اعتماد مردم بوده و موفقیت ایشان را در راستای رشد و توسعه استان از خداوند منان مسئلت می نمایم.
*
✔️محسن زارع-۱۲اسفند ۱۴۰۲

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *