مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد:

حمایت و تقویت هسته‌های فرهنگی و هنری در همه شهرستانها از راهبردهای اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم است

لینک کوتاه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم رونمایی از تله تئاتر علمداران و تجلیل از عوامل این اثر در موسسه فرهنگی ندای بهشت شهرستان ابرکوه با اشاره به بیانات امام (ره) در خصوص تشکیل هسته های مقاومت در سراسر جهان گفت: ما اگر قائل به این هستیم که انقلابمان یک انقلاب فرهنگی است و در جریان یک جنگ نفس‌گیر...

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد،احسان عابدی با اشاره به فعالیت‌های هنری مجموعه فرهنگی ندای بهشت در شهرستان ابرکوه بیان کرد: تشکیل چنین مجموعه های فرهنگی با رویکرد مکتبی و انقلابی و قدم گذاشتن در وادی سخت و حساس هنر به خصوص در عرصه تئاتر و نمایش کشور مصداق همان هسته‌های مقاومت فرهنگی است که در شهرستان تشکیل شده است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد ادامه داد: وظیفه ما به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دولت مردمی و انقلابی، حمایت و تقویت این گروه‌ها است و بایستی تلاش کنیم تا این هسته ها تکثیر شود و در تمامی شهرستان ها و شهرهایی که عنوان کمتر برخوردار  و محروم دارند شاهد تکثیر و رشد استعداهای فرهنگی و هنری باشیم.
عابدی بیان کرد: یکی از رویکردهای اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دولت استعدادیابی و تقویت گروه های مردمی عرصه فرهنگ و هنر در تمامی شهرستان ها است و عدالت این است که به تمامی شهرستان ها نگاهی یکسان داشته باشیم و ظرفیت ها را مورد توجه قرار دهیم.
وی گفت: تلاش ما شکوفایی ظرفیت ها در شهرستان ها است و سعی داریم تا به صورت کشوری نیز این ظرفیت ها عرضه شوند و حتی الگویی برای شهرها و استان های کشور ارائه شو

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *