فرماندار یزد مطرح کرد :

برگزاری قریب به سی نشست آموزشی گروهی و جمعی برای عوامل اجرایی برگزاری انتخابات

لینک کوتاه

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد گفت : بیش از ۳۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات آموزش های لازم را طی روزهای اخیر پشت سر گذاشته اند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد سید محمدرضا مدرسی فرمانداریزد در حاشیه برگزاری دوره های آموزشی انتخابات که در دانشکده فنی امام علی(ع) برگزار شد با تاکید بر لزوم فراهم کردن زیرساخت های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و با شکوه، افزود : در دوره های آموزشی با توجه به تغییرات عمده ای که در قانون انتخابات صورت گرفته نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا می شوند.

مدرسی تصریح کرد : برای اولین بار در این انتخابات گواهی حضور (ضمن خدمت) در دوره برای تمامی شرکت کنندگان از طرف دفتر آموزش و پژوهش استانداری صادر خواهد شد و بعد از اتمام کلاس ها آزمون پایان دوره بصورت غیرحضوری آنلاین برگزار می شود.

وی ادامه داد : ۲۲۰ ساعت کلاس آموزشی-توجیهی برای عوامل برگزاری انتخابات برگزار می شود و بیش از ۳۰۰۰ نفر از عوامل اجرایی با آخرین قوانین برگزاری انتخابات آشنا می شوند.

فرماندار یزد خاطرنشان کرد : برای اولین بار طی ادوار گذشته تاکنون قریب به سی نشست آموزشی گروهی و جمعی برای عوامل اجرایی انتخابات شهرستان با هدف هماهنگی اعضای شعب برگزار شده است.

فرماندار یزد افزود : محوریت شعبه با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزارکننده انتخابات باید بی طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان یزد در پایان گفت : در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، براساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه ی مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات ادارات بایستی در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

حوزه انتخابیه شهرستان یزد قریب به ۳۵۰ شعبه اخذ رأی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دارا می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *