مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد خبر داد:

تغییر در زمان پرداخت یارانه نقدی / دهک های اول تا سوم 25 هرماه و دیگر مشمولین 30 هر ماه یارانه دریافت می کنند

لینک کوتاه

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد، یارانه دهک‌های یک تا سه بیست و پنجم هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول یارانه سی ام واریز می‌شود.

محمدرضا فلاحتی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این رابطه گفت: به گفته سخنگوی سازمان هدفمندی‌ یارانه‌ها، پرداخت یارانه‌ها از بهمن‌ماه امسال با هدف نظم‌بخشی بیشتر به‌صورت زمان‌بندی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پیش از این پرداخت یارانه برای همه مشمولان بیستم هر ماه انجام می شد، افزود:

بدین‌ترتیب مستمری کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی کشور بیستم هرماه، یارانه نقدی و معیشتی خانوار دهک‌های یک تا سه بیست و پنجم هر ماه، یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام هر ماه و یارانه دارو و هزینه حمل ‌و نقل و ذخیره‌سازی سوخت، از ابتدای ماه انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تصریح کرد: طرح «فجرانه» با یارانه مضاعف ۲۲۰ هزار تومان از ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ (۲۵ و ۳۰ بهمن) تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۵ و ۳۰ اردیبهشت) اجرا می‌شود که افراد مشمول می توانند از طریق خرید کالابرگ الکترونیک از مزایای این طرح استفاده نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *