استخدام 15 نفر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد

لینک کوتاه

اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد بر اساس مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور، 15 نفر را در پست های مختلف استخدام می کند.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد مجوز استخدام 15 نفر در پست های مختلف را دریافت کرد.

به اطلاع می رساند این اداره کل بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه سازمان به شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ 9 اسفند 1401 و اصلاحیه های بعدی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاههای اجرایی استانها از محل طرح دوم شهید زین الدین، افرادی را در پست های زیر استخدام می کند:
• بازرس کار: 7 نفر (شهرستان های ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، خاتم و یزد)
• کارشناس اشتغال: 2 نفر (شهرستان های بافق و یزد)
• کارشناس امور تعاون: 2 نفر (شهرستان یزد)
• کارشناس روابط کار: 4 نفر (شهرستان های بهاباد، خاتم و یزد)

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا پایان روز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه hrtc.ir انجام خواهد شد؛ به متقاضیان تاکید می شود در مدت زمان فوق، نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان قبل از ثبت نام حتما آیین نامه استخدامی را که در سایت اعلام شده قرار گرفته است را مطالعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *