امام جمعه بخش مرکزی یزد:

هنر فرماندار هماهنگ کردن تشددهاو افتراق هاست

لینک کوتاه

امام جمعه بخش مرکزی گفت: یکی از هنرهای فرماندار و فرمانداری‌ها باید این باشد که این قبیل تشددها و افتراقها را هماهنگ و متمرکز کند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد؛ آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد در آیین تودیع و معارفه فرماندار یز از «سید محمد رستگاری» فرماندار سابق با توجه به ویژگی‌های اخلاقی به عنوان یک شاخص یاد کرد و او را مدیری در طراز انقلاب اسلامی خواند.

وی در ادامه با سنگین خواندن مسئولیت‌های فرمانداری و ماموریتهای فرماندار گفت: در راس همه این مسئولیت ها، اجرای سیاستهای کلان دولت پس از استاندار قرار دارد.

وی با بیان این که مدیریت در نظام اسلامی یک مسئولیت خطیر و سنگین است، خاطرنشان کرد: مسئول باید آنقدر تقوا داشته باشد که از وسوسه‌ها برحذر بماند و آنقدر پدرانه فعالیت کند که مردم چنین احساسی نسبت به او داشته باشند.

مدرسی در بخش دیگری از سخنانش یکی از ماموریت‌های فرمانداری را هماهنگی بین ادارات برای حل مشکلات مردم ذکر کرد و گفت: مردم در برخی مسائل دچار مشکل هستند که باید انصاف داشت و مسئولان در این مسائل بیشتر کار کنند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار کرد: بسیاری از خانه های بافت تاریخی که برای اسکان گردشگران استفاده می‌شوند، در تامین برق مورد نیاز دچار مشکل هستند که با توجه به اهمیت بافت تاریخی باید به صورت زیرزمینی برق رسانی مناسبی انجام شود که این مهم نیاز به هماهنگی بین دستگاهی دارد.

وی به موضوع گران‌فروشی نیز اشاره و تشدد مسئولیت‌ها بین دستگاه‌ها در این خصوص را از دلایل آن برشمرد و گفت: یکی از هنرهای فرماندار و فرمانداری‌ها باید این باشد که این قبیل تشددها و افتراقها را هماهنگ و متمرکز کند و امیدواریم فرماندار جدید در ابعاد مختلف در زمینه مشکلات مردم یزد راهگشایی کنند و دراین عرصه همه ما وظیفه داریم ایشان را یاری کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *