به مناسبت هفته فرهنگ وهنروایام الله دهه فجر

رتبه های برتر کنکورسراسری وبرگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری بهاباد تجلیل شدند

لینک کوتاه

آيين تجليل از نفرات برتر كنكور سراسري و برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری مدارس بهاباد یزد با عنوان ' جشن ستارگان افتخار' با حضور فرماندار، مديرعامل شرکت آرون پاد، مديرآموزش و پرورش و جمعی ازمسئولان دانشجویان در تالار مهر آئین این شهرستان برگزار شد.

فرماندارو رئیس شورای آموزش و پرورش بهاباد دراین مراسم با بیان اینکه کسب رتبه‌های برتر در رقابت نزدیک با سایر دانش‌آموزان کشورنتیجه تلاش مضاعف و همکاری و پیگیری خانواده‌ها و فرهنگیان فداکار است گفت : دانش‌آموزان باید از موقعیت به دست آمده به نحو مناسب در دانشگاه برای کسب دانش و ارتقای فرهنگی جامعه استفاده کنند و برای خدمت به مردم و منطقه پس از تحصیل آماده شوند.

علیرضا تیموری ضمن تبریک ایام ماه رجب ولادت حضرت علی علیه السلام ، ایام الله دهه فجر وچپهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران وبزرگترین رویداد اسفند ماه سال جاری انتخابات دواردهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت : انقلاب اسلامی معجزه قرن و زمینه ‌ساز تحول در کشور، منطقه و جهان بود.

وی با بیان اینکه امروز ما دستاو ردها و برکات انقلاب اسلامی را میبینیم وشما دانش آموزان هم میدانید همین تحصیل شما دانش آموزان در شهر و روستاها یکی ازدستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: چون درزمان قدیم روستاهای ما ازامکانات آموزشی نظیر مدرسه محروم بودند ولی الان درتمام روستاها وشهرهای ما مدرسه وجود دارد .

فرماندار بهاباد بر انتقال ارزش‌های  اسلامی و آرمان های انقلاب به نسل نوجوان و جوان تاکید کرد و افزود: اگر این ارزش ها به خوبی به این نسل منتقل نشود دشمن با ترفند های مختلف جوانان ما را به سمت سویی دیگر سوق می دهد.

تیموری به انتخابات یازدهم اسفندماه  که یک رویداد بزرگ ملی است اشاره کرد و با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها ایفای نقش می‌کنند، ادامه داد: علی رغم همه مشکلات آن چیزی که باعث حفظ نظام شده حضور مردم در همه صحنه‌ها بوده است.

فرماندار بهاباد با تاکید براینکه مشارکت مردم، مهم ترین اصل در برگزاری انتخابات اسفندماه است افزود: مشارکت مردم در انتخابات عامل ناامیدی دشمنان است.

درادامه این مراسم مدیر آموزش وپرورش و دبیر شورای آموزش و پرورش بهاباد درسخنانی به موفقیت جمع کثیری از دانش آموزان شهرستان بهاباد درآزمون سراسری سال 1402 اشاره کردوگفت: این موفقیت مرهون همت جدی دانش‌آموزان، فرهنگیان، مسوولان و خانواده‌هاست که نقش اصلی را بر عهده داشتند.

علیرضا قطب الدینی یادگیری علم را از بزرگترین توصیه های دینی عنوان کرد و گفت: بنده نفرات برتر کنکور شهرستان بهاباد را به عنوان دانشمندان جوان امروزی و آینده سازان کشور قلمداد می کنم.

 

در پایان این مراسم از 160نفر از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۲ تجلیل به عمل آمد و از طرف آموزش و پرورش با مشارکت شرکت آرون پاد  شهرستان بهاباد هدایایی به آنان اهدا شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *