فلاحتی در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری یزد:

برای همگانی کردن ورزش، المپیاد ورزش کارگری را در واحدهای تولیدی برگزار کردیم

لینک کوتاه

محمدرضا فلاحتی در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری یزد ضمن اشاره به جمعیت بالای کارگری استان گفت: ورزش کردن برای کارگران یک امر ضروری بوده و برنامه ریزی جهت همگانی کردن ورزش میان این قشر زحمتکش از وظایف مهمی است که بر عهده دست اندرکاران ورزش کارگری در استان اس

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: محمدرضا فلاحتی در مجمع عمومی سالیانه هیات ورزش کارگری یزد ضمن اشاره به جمعیت بالای کارگری استان گفت: ورزش کردن برای کارگران یک امر ضروری بوده و برنامه ریزی جهت همگانی کردن ورزش میان این قشر زحمتکش از وظایف

مهمی است که بر عهده دست اندرکاران ورزش کارگری در استان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن تقدیر از همراهی کارفرمایان در امر ورزش کارگری، خاطرنشان کرد: برخی کارفرمایان مسئله نشاط و سلامت نیروی انسانی خود را مورد اهمیت قرار داده و بصورت خود جوش در اجرای برنامه های ورزشی در محل کار و اختصاص سالن های ورزشی بیرون از محل کار، حمایت لازم را انجام می دهند.

وی با اشاره به حرکت خوب پویش دوشنبه های ورزش کارگری در سطح کشور، اظهار کرد: این پویش امکانی را فراهم کرده تا کارگران در محیط کار دقایقی را به نرمش و ورزش صبحگاهی بپردازند تا با شور و نشاط بیشتری فعالیت خود را در شرکت انجام دهند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در دومین دوره المپیاد ورزش کارگری قریب به 60 واحد تولیدی در سطح استان در این رویداد ورزشی شرکت کردند گفت: با توجه به مشغله هایی که کارفرمایان دارند، با ابتکار مجموعه فرهنگی، ورزشی کارگران استان، تیم اجرایی این المپیاد با حضور در واحدهای تولیدی مسابقات مختلف ورزشی را در جمع کارگران برگزار کردند که در دهه فجر شاهد اختتامیه این دوره هستیم.

فلاحتی با بیان اینکه روسای هیات های ورزش کارگری در شهرستان ها باید از این ظرفیت استفاده کرده و کارفرمایان را تشویق به اجرای بیشتر برنامه های ورزشی نمایند، افزود: شناسایی افراد فعال و علاقمند به ورزش یکی دیگر از ظرفیت های موجود در ترویج ورزش میان جامعه کارگری است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با کمک افراد دلسوز بتوانیم ورزش همگانی را در بین قشر بزرگ کارگری فرهنگ سازی کنیم و در تمام نقاط استان توسعه امکان ورزشی را برای کارگران به پیش ببریم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *