حفاری در سطح شهر یزد ممنوع شد

لینک کوتاه

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد خبر داد: به منظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و نوروز ۱۴۰۳ انجام هرگونه حفاری در سطح شهر یزد از تاریخ پنجم بهمن ماه ۱۴۰۲ لغایت پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ ممنوع است.

به گزارش طلوع یزد، محمد جواد آقایی با ارسال نامه ای به شرکت های آب و فاضلاب، گاز، مخابرات، توزیع برق و مجری طرح فاضلاب شهری اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، برای جلوگیری از حوادث و رخدادهای ناشی از قطعی زیرساخت های ارتباطی کشور و همچنین تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و افزایش حجم ترافیک و تردد در معابر شهری و تسهیل در تردد، از تاریخ پنجم بهمن ماه سال جاری لغایت پانزدهم فروردین ماه ۱۴۰۳ از صدور هرگونه مجوز حفاری خودداری می شود.
وی تاکید کرد: شایسته است ترتیبی اتخاذ شود تا کلیه عملیات حفاری شده قبل نیز، تا روز چهارشنبه چهارم بهمن ماه به پایان رسیده و نسبت به مرمت و پاکسازی کلیه حفاری ها اقدام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *