استقبال دانش آموزان بهابادی از شهید گمنام

لینک کوتاه

رئیس آموزش و پرورش بهاباد گفت: با حضور شهید گمنام در مدارس شهرستان، دانش آموزان بهابادی درفضائی معنوی از پیکرمطهر شهید گمنان دفاع مقدس استقبال و میزبانی کردند.

علیرضا قطب الدینی  گفت: با همکاری آموزش و پرورش بهاباد و به همت کمیته خادمین شهدا، دانش آموزان دوازده  مدرسه دخترانه و پسرانه از این شهید استقبال و میزبانی کردند.
وی بیان کرد: اینگونه آیین‌ها زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و به ویژه دانش آموزان و نسل جوان جامعه است تا با سبک زندگی آنان آشنا شوند.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد اضافه نمود : حضور شهدا در مدارس و در بین دانش آموزان و معلمان، رایحه ایثار و مقاومت را ماندگار می کند تا گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه مردم بهاباد در هشت سال دفاع مقدس 48 شهید دانش‌آموز را تقدیم انقلاب کرده است، بیان کرد: امروز دانش آموزان ما باید رهروان صادق شهدا باشند و وصایا و زندگینامه آنان را سرلوحه و سرمشق زندگی خود قرار دهند تا از مسیر اسلام و انقلاب منحرف نشوند.

پیکر مطهر این شهید گمنام درهنرستان دخترانه کارودانش الزهرا(س) ، دبیرستان شهید رفیعیان ، دبستان دخترانه شهید زینلی ، دبیرستان پسرانه علوی ودبستان دخترانه حجاب یا شهید محمدرضا دهقان کریم آباد بخش مرکزی بهاباد میزبان دانش آموزان بود ودرحال وهوای معنوی از این شهید گمنام استقبال کردند .

وی با اشاره به اینکه حضور شهدای گمنام در مدارس تأثیر بسزایی بر نگرش دانش‌آموزان دارد، تصریح کرد: دانش آموزان بهابادی  به گرمی و با شور و شوق وصف نشدنی در فضای آموزشی خود از پیکر پاک شهدای گمنام استقبال و بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *