پایان مسابقات والیبال کارکنان تامین اجتماعی کشور در یزد:

فارس قهرمان شانزدهمین دوره مسابقات والیبال بانوان کارکنان تامین اجتماعی شد / انتقال جام از یزد به فارس

لینک کوتاه

شانزدهمین دوره مسابقات والیبال بانوان تامین اجتماعی کشور با حضور ۱۹ تیم از روز دوشنبه ۲۰ آذرماه کار خود را در یزد آغاز کرد و با قهرمانی تیم فارس به کار خود پایان داد.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد: این دوره از مسابقات به میزبانی استان یزد و در ۴ گروه برگزار شد و تیم های اول و دوم هر گروه به دور حذفی راه یافتند.

در مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات تیم های اصفهان، تهران، خراسان رضوی و فارس موفق شدند با شکست حریفان خود به دور یک چهارم نهایی راه یابند؛ در دور یک چهارم نیز تیم اصفهان‌ توانست با از پیش رو برداشتن تیم تهران راهی فینال شود. تیم فارس هم با غلبه بر خراسان رضوی دیگر پای فینال لقب گرفت.

در دیدار رده بندی تیم تهران موفق شد ۲ بر ۱ تیم خراسان رضوی را شکست داده و بر سکوی سوم این دوره از رقابتها بایستد؛ ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود خراسان رضوی به اتمام رسید ولی تهرانی ها در یک بازی متفاوت سِت های دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۱ پیروز میدان شدند.

در بازی نهایی این دوره از رقابتها و در دیداری جذاب و نفس گیر، تیم فارس موفق شد ۲ بر ۰ و با نتایح ۲۵ بر ۱۸و۲۵ بر ۲۰ حریف خود اصفهان را از پیش رو بردارد و با قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی، جام را با خود به فارس ببرد؛ تیم اصفهان نیز که عملکرد خوبی در دیدارهای گذشته داشت به مقام دومی رقابتها بسنده کرد و نایب قهرمان شد.
کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به تیم بی حاشیه بوشهر اعطا شد.

به این ترتیب پرونده شانزدهمین دوره والیبال بانوان کارکنان تامین اجتماعی با قهرمانی تیم فارس بسته شد؛

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *