رئیس شورای اسلامی شهر اردکان:

دانشگاه و شهر نباید دو جزیره جدا از هم باشند/ شورای شهر در دفاع از سلامت مردم، بر عهد خود مصمم است

لینک کوتاه

مصطفی خوش‌گفتار در نطق پیش از دستور دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اردکان بر لزوم نظارت موثر بر ساخت و ساز ساختمان‌ها با رویکرد قانون‌مداری، تعهد و عمل به استانداردها و بهره‌مندی از دانش و علم روز تأکید کرد.

به گزارش طلوع یزد، «مسعود نوریان‌اردکانی» رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در دویست و بیست و ششمین جلسه این شورا که به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و با حضور هیأت رئیسه دانشگاه، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از دانشجویان دانشگاه اردکان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۶ آذرماه و روز دانشجو اظهار داشت: دانشگاه باید مدیرآفرین، سرنوشت‌ساز و نقش مهمی در آموزش، تولید و ترویج علم و پرورش نسلی خلاق دارا باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مسائل و مشکلات شهری را با نگاه علمی حل و فصل کند؛ خاطر نشان کرد: دانشگاه و شهر نباید دو جزیره جدا از هم باشند و قطعاً به واسطه برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها می‌توانیم از ظرفیت دانشگاهیان و دانشجویان در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و از این طریق به اهداف مهمی چون کاهش هزینه‌های مدیریت شهری، کاهش مشکلات شهری و همچنین مدیریت صحیح‌تر این شهر مهاجر‌پذیر دست یابیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردکان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به واکنش شورا در پی برخی تصمیمات گذشته که قصد داشت سلامت مردم و منطقه را به مخاطره اندازد، بیان داشت: شورای شهر همچنان وفادار به مردم و بر تصمیم و اراده قبلی خود در مقابل برخی شیطنت‌ها می‌باشد.

نوریان‌اردکانی در پایان تصریح کرد: آلایندگی و سلامت جزو مطالبات جدی بوده و هست و اصلاح فرایندهای واحدهای آلاینده مورد انتظار می‌باشد ولی استفاده ابزاری از آن برای این ایام و موج‌سواری از این موضوع به‌ویژه از سوی برخی افراد قابل تامل است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *