مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یزد:

همایش استانی دختران حاج قاسم دریزد برگزار می‌شود

لینک کوتاه

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان یزد از برگزاری همایش دختران حاج قاسم خبر داد و گفت: این همایش همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

حسین میرشریف،  در مراسم معارفه مسوول اتحادیه انجمن‌های دانش آموزی بهاباد از اجرای دهمین طرح همکلاسی های آسمانی پیرامون سرگذشت شهدای دانش آموز در ایام سال تحصیلی خبر داد و اظهار کرد: دانش آموزان با تشکیل گروه‌های چند نفره و ثبت نام در سامانه همکلاسی آسمانی، رویدادهای متنوعی را برگزار می‌کنند.

وی از برگزاری یادواره ملی این طرح در تیرماه سال آینده خبر داد و افزود: هم اکنون ۷ هزار دانش آموز عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هستند و از برنامه های این اتحادیه استفاده می‌کنند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان یزد عنوان کرد: عنوان این طرح فرهنگی برگرفته از سخن مشهور شهید حاج قاسم سلیمانی است و اکنون دختران این سرزمین که خود را پیرو مکتب این شهید می دانند، وظایفی نسبت به پدر معنوی خود دارند تا راه او را در سنگرهای مختلف ادامه دهند.

وی گفت: دختران حاج قاسم، با سلاح علم، اخلاق و معنویت در جای جای جامعه به عنوان کنشگر جامعه اثرگذار خواهند بود.

میرشریف با اشاره به گام دوم انقلاب تصریح کرد: دهه پنجم انقلاب می طلبد که بچه‌های دهه هشتادی و نودی با عزمی راسخ، حرکتی نو را آغاز کنند و در مسیر زمینه‌سازی ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) قرار بگیرند.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان یزد یادآور شد: برگزاری طرح فرهنگی و حماسی همکلاسی آسمانی از دیگر برنامه‌های مهم و محوری است که با همکاری دانش آموزان و فرهنگیان و همراهی برخی نهادها و تشکل‌ها سالانه در مدارس به یاد شهیدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *