استاندار یزد در نشست مشترک با مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی؛

سند یزد نوین؛ نقشه راه محافظت و احیاء بناهای تاریخی

لینک کوتاه

استاندار یزد، سند یزد نوین را نقشه راه استان در حوزه های مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مورد پیگیری ذیل این سند، تعیین مجموعه هایی به عنوان معین و محافظ بناهای تاریخی است.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک استاندار یزد و مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی به منظور بررسی اقدامات و فعالیت های این مجموعه در استان برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست، با اشاره به گستردگی بافت تاریخی یزد گفت: این بافت تاریخی، با ورود و مشارکت خودجوش و داوطلبانه مردم حفاظت و با محوریت مجموعه میراث فرهنگی مرمت می شود.

وی سند یزد نوین را نقشه راه استان در حوزه های مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات مورد پیگیری ذیل این سند، تعیین مجموعه هایی به عنوان معین و محافظ بناهای تاریخی است.

گفتنی است در این نشست، در خصوص مسائل مربوط به پروژه های در دست اجرا توسط این صندوق و افزایش گستره فعالیت ها این مجموعه در استان، هم اندیشی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *