کتابشناسی توصیفی آثار حسین مسرّت (ش 54)؛

قلمستان

این کتاب ها به ترتیب سال چاپ معرّفی می شود.
لینک کوتاه

قلمستان، ویژه‌نامۀ هفتمین همایش ایران‌شناسی، گردآوری حسین مسرّت، مدیر اجرایی : حمیدرضا امیری ، نکوداشت استاد عبدالعظیم پویا، 29/2/1395، وزیری، 112ص.

همزمان با نکوداشت استاد پویا در اردیبهشت 1395 در شهرهای یزد و میبد به کوشش دانشجویان ایران شناسی دانشگاه میبد و با پیگیری آقای حمید رضا امیری، دانشجوی کارشد ایرانشناسی این ویژه نامه گردآوری شد . ولی محتوی آن برگرفته و برگزیده ای از کتاب پویای فرهنگ اثر حسین مسرّت بود و با پیگیری فرهنگیان و دانشگاهیان میبد ، تالار آن دانشگاه به نام استاد پویا نامگذاری شد.
این ویژه نامه در چهار بخش با نام های قلم دوستان، قلم اندیشه، قلم احساس، قلم استاد، فراهم شده است و تلاشی است دیگر برای این بزرگمرد فرهنگی که با پیگیری او برای نخستین بار در بیرون از تهران، رشتۀ ایرانشناسی در دانشگاه میبد پای گرفت و باز با پیگیری او وهمراهی دکتر جندقی میبدی، ساختمان دانشکدۀ علوم انسانی و ایرانشناسی دانشگاه میبد ساخته شد.

ویژه نامۀ نامبرده را کتابخانۀ وزیری یزد و دانشگاه میبد برای خوانش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *