تامین آب و برق و گاز اصلی ترین چالش شهرکها و نواحی صنعیت استان یزد/رشد تولید نیازمند همراهی بیشتر دستگاه های خدمت رسان

لینک کوتاه

به گزارش طلوع یزد،حسن دهقان مدیرعامل واحد صنعتی گلسان خرسند یزد با اشاره به توسعه و استقرار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان در چند دهه گذشته و ضرورت توسعه و ایجاد زیرساخت های لازم اظهار کرد: بدون شک تأمین زیرساخت‌ها و ایجاد بسترهای مناسب سرمایه‌گذاری، نقش بسیار مهمی برای حضور سرمایه‌گذاران در استان دارد و برای تحقق این هدف مهم تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان در این راستا ضروری است.

وی با اشاره به چالش واحدهای صنعتی در تامین آب و برق و گاز افزود: واحدهای صنعتی در طول سال به دلیل عدم تامین آب، برق و یا گاز توسط دستگاه های خدمت رسان مجبور به خاموشی و کاهش تولید هستند که همین موضوع می تواند روند تولید در کشور را دچار چالش کند هر چند مجموعه هایی چون شرکت شهرکهای صنعتی برای تامین آب و برق و گاز شهرکها و نواحی صنعتی استان برنامه های خوبی را اجرا گرده است.

دهقان با اشاره به اشتغال بیش از 100 نفر در شرکت گلسان خرسند گفت: در کنار رشد تولید که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، به مهار تورم منتهی می شود، ایجاد اشتغال پایدار از مهم ترین اهداف توسعه صنعت و رشد تولید است که این مسئله هم جز با تامین زیرساخت های ضروری و مناسب محقق نمی شود.

مدیرعامل شرکت گلسان خرسند یزد گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۸ با هدف چاپ انواع لفاف های مواد غذایی و صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان اردکان، یزد فعالیت خود را آغاز کرده است اما توسعه و افزایش ظرفیت این واحد صنعتی در گرو ایجاد زیرساخت های لازم در شهرکها و نواحی جدید صنعتی است.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین نیاز برای این صنعت، تامین برق است و که در فصل گرمای سال با قطعی مکرر مجبور به خاموشی هستیم و به اجبار باید خطوط تولید را از مدار خارج کنیم که این مشکل در همه استان به یک چالش بدل شده است و این همکاری بیشتر دستگاه های خدمت رسان را با تولیدکنندگان می طلبد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *