معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد:

بسیج قوی ترین نهاد مردمی است/ بسیج در مقابله با آسیب های اجتماعی ایفای نقش کُند

لینک کوتاه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: باید از ظرفیت بسیج به عنوان قوی ترین نهاد مردمی در مقابله با جرائم و آسیب های اجتماعی استفاده شود.

به گزارش طلوع یزد، محمدحسین رحیمی زاده در نشست با فرماندهان بسیج ادارات ناحیه شهید الله داد یزد، افزود: در همه دنیا از ظرفیت نهادهای مردمی جهت پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی استفاده می کنند و این انتظار وجود دارد تا بسیج به عنوان قوی ترین و پر اهمیت ترین نهاد مردمی در کشور در زمینه پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب ها در میدان عمل حاضر باشد.
وی تصریح کرد: در حوزه ادارات بسیج می تواند با دقت عمل در خصوص انجام صحیح و به موقع وظایف و همچنین پیشگیری از ترک فعل هایی که منجر به خسران جامعه می شود نقش اسای ایفا نماید.
این مقام قضایی با بیان اینکه بیشتر جرائم و تخلفات در حوزه ادارات ناشی از ناآگاهی و کم اطلاعی است، گفت: پایگاه های بسیج اداران با آسیب شناسی شرایط موجود با ارائه بسته های آموزشی و فرم های انذار و هشدار از شکل گیری برخی از مسائل پیشگیری نمایند.
وی بر تقویت نهاد خانواده با بهره گیری از شیوه های تبلیغی، ترویجی و آموزشی تأکید کرد و ابراز داشت: بسیج رسانه و بسیج هنرمندان باید نسبت به موضوعات مبتلابه جامعه اشراف داشته باشد و فعالیت خویش را در این زمینه برنامه ریزی نماید.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد، یا یادآوری سلحشوری و ایثار نیروهای بسیجی در عرصه دفاع مقدس، گفت: امروز نیز جنگ وجود دارد و تنها عرصه آن از جنگ سخت و نظامی به جنگ نرم و فرهنگی تبدیل شده است.
رحیمی زاده خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیج یک ظرفیت بی بدیل و ارزشمند در عرصه های مختلف است که می توان با بهره گیری از آن در بسیار از امور برنامه ها را تسهیل و تسریع کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *