شهروندان یزدی نزدیک به یک میلیارد تومان جایزه می‌گیرند!

لینک کوتاه

المپیاد نام آشنای ورزش محلات یزد یازدهمین دوره خود را از هفته آینده آغاز می‌کند.

به گزارش طلوع یزد، یکی از نخستین المپیادهای ورزش شهروندی کشور که در یزد با نام ورزش محلات کار خود را یک دهه پیش آغاز کرد از روز پانزدهم آبان‌ماه وارد یازدهمین دوره خود می‌شود؛ در این المپیاد شهروندان یزدی می‌توانند به صورت رایگان رشته موردعلاقه خود را انتخاب کنند و میزان توانایی‌های خود را در آن رشته بسنجند.

مسئولان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد المپیاد یازدهم را به یاد پهلوان بزرگ یزدی برگزار می‌کنند و در آن همانند سال های گذشته از حضور ورزشکاران حرفه‌ای جلوگیری می‌شود؛ شما می‌توانید با دوستان و اقوام خود در رشته‌های تیمی نظیر فوتبال، والیبال، بسکتبال و… شرکت کنید یا شانس قهرمانی خود را برای رشته‌های انفرادی نظیر بازی‌های کامپیوتری، شنا، کشتی و … بسنجید.

یازدهمین المپیاد ورزش محلات یزد در ۶۳ رشته برای آقایان و ۵۳ رشته بانوان برگزار می‌شود و در ۱۵ اسفندماه به کار خود پایان می‌دهد؛ البته در این مسابقات شهروندی شهروندان جانباز و معلول نیز می‌توانند در ۶ رشته ورزشی حضور یابند تا بدین شکل سومین دوره رقابت‌های پارالمپیاد ورزش محلات یزد نیز برگزار شود.

آن‌ گونه که مصطفی زارع زاده سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری به آن اشاره کرد، در یازدهمین دوره المپیاد ورزش محلات یزد به نفرات اول تا سوم هررشته به ترتیب ۵۰۰، ۴۰۰ و ۳۰۰ هزار تومان جایزه به همراه لوح و مدال تقدیم شود… البته در مسابقات تیمی جوایز کمی متفاوت است و به اعضای تیم قهرمان ۳۰۰ هزار تومان، به بازیکنان تیم نایب قهرمان ۲۵۰ هزار تومان و به اعضای تیمی که رتبه سوم را تصاحب می‌کنند هرکدام ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

شما ورزش‌ دوستان یزدی نیز می‌توانید با مراجعه به سایت یزدفرهنگ به نشانی Yazdfarhang.ir به صورت رایگان در مسابقات المپیاد ورزش محلات (در هرتعداد رشته‌ای که مایل باشید) ثبت‌نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *