استاندار یزد در تقدیر از هنرمند اشکذری مطرح کرد:

«سریال فاخر شهید صدوقی را کار کنید، برای ساخت با تمام توان کمک می کنیم»

لینک کوتاه

دکتر فاطمی استاندار یزد به مناسبت روز هنر متعهد و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی به دیدار سید جلال دهقانی هنرمتعهد اشکذری رفت تا از این کارگردان به خاطر برگزیده شدن به عنوان بهترین کارگردانی جشنواره عمار برای فیلم دختر ایران تقدیر کند.

به گزارش پایگاه خبری طلوع یزد، دکتر فاطمی استاندار یزد به مناسبت روز هنر متعهد و سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی به دیدار سید جلال دهقانی هنرمتعهد اشکذری رفت تا از این کارگردان به خاطر برگزیده شدن به عنوان بهترین کارگردانی جشنواره عمار برای فیلم دختر ایران تقدیر کند.
آقای استاندار در ابتکاری مراسم تقدیر خود را در پشت صحنه کاری کوتاه برای سردارشهید بروجردی که در یکی از روستاهای شهرستان تفت در حال ساخت است انجام دادند
در حاشیه این مراسم تقدیر میدانی، آقای دکتر فاطمی پای درد دل هنرمندان این مجموعه نشست و با تاکید فروان به آقای دهقان اشکذری نویسنده و پژوهشگر سریال شهید صدوقی قول دادند برای ساخت این سریال با تمام توان مجموعه اجرایی استان را پای کار می آوریم ، استاندار یزد تاکید کردند با توجه به نیاز بودن وسایلی که برای طراحی صحنه ها دهه شصت ضروری است حتما باید در استان تدبیر اساسی اندیشیده شود تا هنرمندان یزدی مجبور نباشند با کرایه های هنگفت این وسایل قدیمی را کرایه کنند
لازم به ذکر است این مراسم تقدیر به دعوت مهندس ردائی فرماندار شهرستان اشکذر انجام گرفته بود که تعدادی از مسئولین استانی و شهرستانی استاندار را همراهی  کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *