پاسخگویی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد به سوالات شهروندان در مرکز سامد

لینک کوتاه

"محمدکاظم صادقیان" مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت استان از طریق تلفن 111پاسخگوی سوالات شهروندان یزدی بود.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد ، در پی هماهنگی های بعمل آمده توسط اداره کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری یزد ، “محمدکاظم صادقیان” مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت استان (سامد) ، حاضر و به تلفن های مردمی پاسخ داد.
بنا براین گزارش، در مدت حضور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان در مرکز سامد، در تماس های انجام گرفته مسائل صنفی، تنظیم بازار ، صنعتی، معدنی و … مطرح شد و وی ضمن پاسخگویی به تلفن های مردمی ، دستورات لازم جهت رفع مشکلات مردم را صادر نمود.
لازم به ذکر است تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستمر با مردم سرلوحه فعالیت های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد بوده و از سالهای گذشته تاکنون نیز یک شنبه هر هفته دیدارهای عمومی مدیرکل صمت در محل دفتر ایشان برقرار می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *