مدیرکل ثبت اسناد استان یزد:

شهرداری یزد پیشگام در پیگیری مستندسازی / شهرداری یزد رتبه برتر استان در صدور سند مالکیت

لینک کوتاه

پیرو مصوبات شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و شهرداری در مستندسازی ، شهرداری یزد در میان شهرداری های استان، رتبه برتر را کسب کرد.

به گزارش طلوع یزد مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد درباره جلسه ای که با شهردار یزد با تقدیر از همکاری های صورت گرفته گفت: امسال قریب به ۱۵۰ جلد سند کاداستری برای املاک اختصاصی شهرداری یزد صادر شده است.

مهدی اقبال با اشاره به اینکه شهرداری یزد در مستندسازی و صدور سند پیشگام است ، افزود: سال قبل نیز با تلاشهای صورت گرفته بیش از یکصد و چهار جلد سند برای املاک شهرداری صادر شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اهتمام شهردار جهادی یزد و تلاشهای دو اداره ثبت اسناد منطقه یک و ۲ شهرستان یزد امیدواریم کار مستندسازی و صدور اسناد شهرداری یزد تا دهه فجر به پایان برسد.

عضو شورای قضایی یزد خاطرنشان کرد: از سال گذشته جلسات متعددی با شهرداری یزد برای حل مستندسازی املاک اختصاصی این مجموعه و نیز حل مشکل اسناد عادی و قولنامه ای بیش از سه هزار ملک شناسایی شده در شهر برگزار شده است.

اقبال ادامه داد: خوشبختانه در بحث دوم نیز با توجه مصوبه جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اداره کل ثبت اسناد استان، تلاشهای جدی برای حل بلاتکلیفی مردم با دریافت پروانه موقت ساختمانی و صدور سند مالکیت در یزد با همکاری شهرداری در حال انجام است.

در این جلسه شهردار یزد هم با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته در سال گذشته و امسال اظهار داشت: طی یکسال گذشته با همکاری جهادی و شبانه روزی مجموعه ثبت اسناد ، مستندسازی و صدور اسناد مالکیت املاک شهرداری رشد فوق العاده ای داشته است.

ابوالقاسم محی الدینی افزود : در سال ۱۴۰۰ تعداد قریب به ۱۰ جلد سند برای املاک شهرداری صادر شده که این تعداد در سال ۱۴۰۱ و بویژه در شش ماه دوم به ۱۰۴ جلد و امسال هم تاکنون به ۱۵۰ جلد رسیده است.

وی با تقدیر از مجموعه ثبت اسناد به دلیل همکاری در خصوص مستندسازی اسناد شهرداری یزد و همچنین مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال درباره مجوز صدور پروانه موقت ساختمانی و حل بلاتکلیفی مردم گفت: باید بصورت ویژه از مدیرکل ، رئیس اداره کاداستر ، روسای واحدهای ثبتی منطقه ۱ و ۲ شهرستان یزد و کارکنان این مجموعه ها تقدیر و تشکر نمایم.

در پایان این جلسه از روسای واحدهای ثبتی مناطق ۱ و ۲ شهرستان یزد تقدیر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *