عمل به وصیت پدر و کمک به آزادی زندانیان غیر عمد

لینک کوتاه

نیکوکار یزدی مبلغ ۳۵ میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمود.

به گزارش  طلوع یزد به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با سه شنبه (۹ آبان ) نیکوکار یزدی که از کسبه با انصاف و معروف یزد است با حضور در ستاد مردمی دیه استان و بررسی پرونده های مشمول کمک این ستاد مردمی، مبلغ ۳۵ میلیون تومان مانده بدهی یک زندانی جرائم غیر عمد را که به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهی خود در زندان به سر میبرد را اهدا نمود.

این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت هدف خود از این اقدام خداپسندانه را شادی روح پدر مرحوم خود بیان نموده و در این خصوص گفت: پدرم در زمان حیات در بسیاری از کارهای خیر مشارکت مینمود و به ما نیز وصیت کرد که بعد از فوت ایشان این اقدامات خیر را تداوم بخشیم.

این نیکوکار ادامه داد: یکی از زمینه هایی که وی در آن مشارکت مینمود کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بود و ما نیز تصمیم گرفته تا این اقدام زیبا را ادامه دهیم زیرا نجات یک انسان از زندان نجات یک جامعه است و از بسیاری از آسیب های اجتماعی که میتواند برای وی و خانواده او داشته باشد جلوگیری میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *