دعوت مدیرکل آموزش و پرورش یزد از معلمان و دانش‌آموزان جهت شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در پیامی از عموم آحاد جامعه به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛متن پیام بدین شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“فرهنگ بسیجی،فرهنگ معنویت و شجاعت و غیرت و استقلال و آزادگی و اسیر خواسته‌های حقیرنشدن است”
(مقام معظم رهبری)

سیزدهم آبان نقطه تلاقی حوادث تاثیر گذار تاریخ معاصر ایران و نقطه ی کانونی شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مناسبت های تاریخ ساز، تبعید حضرت امام (ره) و به شهادت رساندن دانش آموزان بی گناه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان انقلابی سه رویدادمهم این روز هستند که هرکدام تاثیر ماندگاری بر شکل گیری و تداوم جریان انقلاب داشتند.

این وقایع باطن رژیم شاهنشاهی و حامیان مستکبر و در راس آن آمریکای جهانخوار را عیان نمود و بنیان پوشالی استکبار جهانی را متزلزل ساخت و روح استقلال و آزادی را در مردم سرزمین اسلامی ایران دمید.

بی شک راهپیمایی ۱۳ آبان امسال به واسطه جنایات جنگی و نسل کشی و هولوکاست واقعی که در غزه در حال وقوع است و شنیع ترین، شدید ترین و خطرناک ترین جنایات تاریخ از سوی صهیونیست ها با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان مسلمان فلسطینی را شاهد هستیم، فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اعلام حمایت از آرمان های والای ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و ابراز انزجار به نسل کُشی و جنایات صهیونیست های پلید در غزه است.

اینجانب با گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده و شهدای مظلوم غزه،از همه ی آحاد جامعه به ویژه همکاران ارجمندم، فرهنگیان و دانش آموزان استان برای حضور گسترده در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورده تا بار دیگر علاوه بر نمایش انسجام و وحدت در حمایت از نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب، انزجار و تنفر خود از اقدامات دشمنان نظام و فریب خوردگان آنان را اعلام نماییم و نشان دهیم که با تمام توان از کیان انقلاب اسلامی دفاع و به احدی اجازه نخواهیم داد وحدت و همدلی امت اسلامی مان را خدشه دار سازد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *