رئیس پليس آگاهي استان یزد:

باند رسید ساز جعلی شناسایی شد

لینک کوتاه

رئیس پليس آگاهي استان یزد گفت: باند 4 نفره رسیدساز جعلی دستگیر و به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه “حمیدرضا زارع ” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت 2 پرونده با موضوع کلاهبرداری به مبلغ دو میلیارد ریال از طریق رسید جعلی پیگیری موضوع در راستای پیشگیری از وقوع جرم و شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری اقدامات تخصصی خود را آغاز و پس از انجام تحقیقات گسترده و همه جانبه باند 4 نفره متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی آنها را دستگیر کردند.

زارع خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به جرم خود اقرار و اعالم کردند پس از جلب اعتماد فروشندگان با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان ارائه و اجناس خریداری شده را دریافت می کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: شهروندان با فعال سازی سامانه پیامک حساب بانکی خود از انجام هرگونه تراکنش بانکی و دریافت یا برداشت از حساب بانکی مطلع شده و واحدهای صنفی نیز قبل از تحویل کالا، حتما مطمئن شوند که این پیامک از سوی بانک و با سرشماره بانک ارسال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *