مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد:

اولین گام ایجاد شهرک صنعتی غذا و دارو تفــت عملیاتی شد

لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: با صدور سند شهرک صنعتی غذا و دارو در شهرستان تفت مراحل ایجاد زیرساخت های لازم برای واگذاری به سرمایه گذاران کلید خورد.

به گزارش طلوع یزد، مسلم فلاح زاده مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک غذا و دارو در سال گذشته اظهار کرد: اجرای طرح ایجاد شهرک صنعتی غذا و دارو از مصوبات سفر استاندار به شهرستان تفت است که با صدور سند این شهرک صنعتی، مراحل ایجاد زیرساخت های لازم و اماده سازی زمین برای واگذاری به سرمایه گذاران کلید خورد.

وی افزود: اراضی هر شهرک یا ناحیه صنعتی بعد از اینکه در اختیار شرکت شهرکهای صنعتی قرار گرفت، عملیات عمرانی مربوط به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز مانند شبکه های آب، برق، گاز و فاضلاب و همچنین تاسیسات مورد نیاز برای استقرار صنایع آغاز می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد تصریح کرد: شهرک صنعتی غذا و دارو در محور یزد – شیراز به مساحت 90 هکتار ایجاد خواهد شد که می تواند زمینه استقرار صنایع پاک و کم آبخواه را فراهم کند و برای تسریع در تحقق این مصوبه سفر استاندار همه ظرفیت‌های شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد به کار گرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *