رئیس دادگستری استان یزد:

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، گلوگاه نخست ارتباط مردم با قوه قضاییه است

لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: در سند تحول و تعالی قوه قضاییه بر تسهیل و تسریع خدمات قضایی به مردم تأکید شده است که دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، تسهیل کننده خدمات نخستین حلقه و گلوگاه ارتباط مردم و قوه قضاییه می باشند.

به گزارش طلوع یزد، غلامعلی دهشیری در نشست با مدیران دفاتر خدمات الکترونیک قضایی استان یزد، اظهار داشت: برخورد مناسب و ایجاد ذهنیت مطلوب از دستگاه قضایی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان اولین سنگر ارتباطی مردم و دستگاه قضایی شکل می گیرد و هرگونه برخورد خوب و یا بد، ذهن مراجعین به دادگستری را شکل می دهد.
وی افزایش ورود پرونده ها به دستگاه قضایی را چالش مهم قوه قضاییه ذکر کرد و ابراز داشت: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باید از تشکیل پرونده های غیر ضروری اجتناب نماید.
این مقام قضایی، ارشاد و معاضدت قضایی و سوق مسیر پرونده ها به سمت صلح و سازش را خواستار شد و ابراز داشت: بسیاری از دعاوی را می توان با راهنمایی اولیه حل و فصل کرد و بسیاری از اختلافات را با صلح و سازش ختم نمود.
وی در بخش اول سخنان خود، پیروزی محور مقاومت در غزه و کرانه باختری را تبریک گفت و اظهار داشت:‌ پیروزی جبهه مقاومت، رژیم صهیونیستی را به شوک عظیمی فرو برد.
این مقام قضایی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: اتفاقات این روزهای اخیر، پیروزی های رزمندگان اسلام و شکست های مفتضحانه ارتش اسرائیل با دیگر هشداری مهم را به دول مرتجع منطقه داد که روی اسب بازنده قمار نکنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *