پیام دکتر جوکار در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه؛

دعوت از مردم دارالعباده جهت شرکت در راهپیمایی حمایت از کودکان مظلوم فلسطین

لینک کوتاه

دکتر محمد صالح جوکار پیام رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پیامی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت مردم بی گناه و بی دفاع فلسطینی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:
رژیم خونخوار و سفاک صهیونیستی شب گذشته یکی از بی رحمانه ترین جنایات تاریخ را با حمله به بیمارستان المعمدانی در غزه مرتکب شد و با این عمل غیرانسانی قلب میلیون ها نفر از مردم مسلمان و غیرمسلمان را به درد آورد.

با نگاهی به تاریخ و جنگ هایی که تاکنون در سطح بین الملل رخ داده است، چنین عمل بی رحمانه ای را نخواهیم یافت زیرا بیمارستان ها سرپناهی امن برای درمان مردم بی دفاع به شمار می رود.

همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این رژیم خونخوار رو به پایان است و جبهه مقاومت پاسخ این اقدامات غیرانسانی رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل این جنایت جنگی که در غزه رخ داده جایز نیست و باید تا پایان این رژیم سفاک یکصدا فریاد زد.

بدون شک جبهه مقاومت پاسخ سختی را به این عمل غیرانسانی رژیم صهیونیستی خواهد داد و طوفان دیگری به مانند طوفان الاقصی شاهد خواهیم بود واثر ناپاکی این رژیم از کره زمین محو خواهد شد.

همچنین در پایان از مردم غیور دارالعباده یزد دعوت مینمایم تا در تجمع همبستگی و همدردی با کودکان مظلوم فلسطین که امشب چهارشنبه ۲۶ مهر در میدان امیرچقماق یزد برگزار می شود شرکت نموده و خشم و انزجار خود را از جنایات جنگی رژیم درنده خو و صفاک صهیونیستی به جهانیان اعلام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *