راهپیمائی مردم بهاباد یزد درحمایت از مردم فلسطین ونبردطوفان الاقصی

لینک کوتاه

مردم شهرستان ولایت مدار بهاباد پس از اقامه نمازجمعه دریک راهپیمائی در حمایت از نیروهای مقاومت و ساکنان نواره غزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و از جامعه بین الملل خواستند که سکوت خود را در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی بشکنند.

درحمایت از طوفان الاقصی ومردومظلوم فلسطین انجام شد

راهپیمائی مردم بهاباد یزد درحمایت از مردم فلسطین ونبردطوفان الاقصی

مردم شهرستان ولایت مدار بهاباد پس از اقامه نمازجمعه دریک راهپیمائی  در حمایت از نیروهای مقاومت و ساکنان نواره غزه در مبارزه با رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند و از جامعه بین الملل خواستند که سکوت خود را در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی بشکنند.

راهپیمایی مردم بهاباد  یزد در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و جشن پیروزی طوفان الاقصی، با شکوه بسیار خاصی برگزار شد پیشاپیش راهپیمان آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه وامام جمعه یزد ، حجت الاسلام نجمی الهدی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استانفرماندار ، امام جمعه  اقشار مختلف مرد م ولایت مداربهاباد حضورداشتند .

همچنین تعدادی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن تصاویر شهدای مقاومت به ویژه شهید سلیمانی و تمثال مبارک ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) اعلام کردند که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در مسیر شهدا حرکت می‌کنند.

در این مراسم شرکت کنندگان شعارهایی از جمله مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافقین، فلسطین آزاد خواهد شد را به صورت یکصدا سر دادند.

راهپیمائی مردم بهاباد که از مسجد جامع تا میدان شهدا برگزارشد شرکت کنندگان درقطعناتمه پایانی حمایت خود را ازمردم مظلوم فلسطین ونوارغزه اعلام کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *