قاچاقچی گازوئیل در مهریز نقره داغ شد

لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف بیش از 33 هزار لیتر فراورده های نفتی قاچاق از نوع گازوئیل در شهرستان مهریز خبرداد.

به گزارش طالوع یزد به نهقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد، سیدمحمد مهدی مهاجریان مقدم گفت: پرونده قاچاق سوخت گازوئیل به ارزش 11میلیارد و 750میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا وارز شهرستان مهریز رسیدگی شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان یزد افزود: شعبه مذکور پس از بررسی مدارک و مستندات پرونده قاچاق بودن محموله را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط سوخت های کشف شده ، به پرداخت مبلغ بیش از 35 میلیارد و 250 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.
مهاجریان مقدم اضافه کرد : با گذشت زمان قانونی و ارسال پرونده به اجرای احکام، برای اجرای کامل و مختومه شدن پرونده اقدام گردید.
وی ادامه داد : ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز در محور کمربندی از یک خودرو کشنده تانکر دار به میزان بیش از 33 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و با تشکیل پرونده برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *