32 خانواده شهید بهاباد یزد تجلیل شدند

لینک کوتاه

همزمان با هفته دفاع مقدس، 32خانواده شهدای بهاباد یزد در قالب رزمایش رهروان شهدا در این شهرستان تجلیل شدند.

همزمان با هفته دفاع مقدس، 32خانواده شهدای بهاباد یزد  در قالب رزمایش رهروان شهدا در این شهرستان تجلیل شدند.

فرمانده سپاه الغدیر یزد در این مراسم گفت: رزمایش رهروان شهدا در هر روز هفته دفاع مقدس در یکی از شهرستان‌ها با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم اجرا می‌شود. که این ششمین رزمایش دربهاباد است .

سردار ” حسین زارع کمالی ” با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و تکریم خانواده‌های معزز آنها افزود: مسئولان با حضور در منزل آنان از صبر و شکیبایی خانواده شهدا تجلیل کردند و به برخی از مشکلات آنان رسیدگی شد.

وی  در این دیدارها با بیان اینکه خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلابند، اظهارداشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

همچنین فرمانداربهاباد هم در این دیدارها درسخنانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس وشهدای مدافع حرم وشهدای امنیت  اظهارداشت : استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا است، باید همواره قدردان شهدا باشیم، باید از پدران و مادران شهدا تجلیل و تکریم کنیم، مسوولان وظیفه دارند جایگاه والای شهدا را به نسل جدید تبیین کنند.

علیرضا تیموری بیان داشت : شهدا از نظر ماهیت و هویت بی نظیر هستند، گاهی وقتی زندگی نامه برخی از شهدا را می‌خوانیم و می‌بینیم به غیر از معصومین دیگر قشر این چنینی نداریم اما شهدا هستند که راه ائمه را ادامه دادند و امروز هر چه داریم از شهدا داریم.

وی بابیان اینکه خانواده شهدا با صبر و ایستادگی، موجبات رشد و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم کردند افزود :  امروز شاهد حضور خانواده شهدا در عرصه دفاع از ارزش‌ها هستیم.

درادامه این دیارها مدیرکل بنیاد شهید استان هم درسخنانی با گرامی داشت هفته دفاع مقدس ویاد وخاطره شهدا ی هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم وامنیت وسلامت  برادامه راه شهدا تاکید کرد وخاطرنشان ساخت : فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان عامل اقتدار بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران مطرح است، شهدا کسانی هستند که به تبعیت از اهل بیت(ع) این فرهنگ را به جامعه اسلامی تقدیم کردند.

حجت الاسلام شیخ عباس زارع افزود : اگر امروز به شهدا، جانبازان، رزمندگان و خانواده معظم شهدا افتخار می‌کنیم به دلیل این است که عزت، اقتدار و امنیت کشور برگرفته از دفاع مقدس و مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های این عزیزان است و این فرهنگ ارزشمند که شاخصه‌های زیادی در آن نهفته در طول این سال‌ها توانسته کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات دهد.

مدیر کل بنیاد شهید استان یزد درادامه اضافه نمود : تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند و از این رو دیدار و همه مسئولان وظیفه دارند که خواسته‌های آنها را در حد توان پیگیری کنند.

وی بیان کرد : راه شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و جوانانی به تاسی از سیره آنها برای حفظ امنیت و آرامش کشور جان خود را فدا می کنند که مسئولان به نوبه خود موظف به دیدار خانواده‌ها و پیگیری انتظارات این عزیزان هستند.

اجرای رزمایش رهروان شهدابا حضور سردارزارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر یزد ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر ، فرماندار، مدیرکل بنیاد شهید استان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرائی به منظور دیدار با 32 خانواده معظم شهدا ء در شهرستان بهاباد انجام شد و 32 خانواده شهید شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند .

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *