رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

استعداد دانش آموزان با کمک معلمان شکوفا شود/ همه نسبت به انقلاب و کشور وظیفه داریم

لینک کوتاه

دکتر جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه همه ما نسبت به انقلاب و کشور وظیفه داریم، گفت: استعداد دانش آموزان با کمک معلمان شکوفا شود.

به گزارش طلوع یزد، دکتر محمد صالح جوکار صبح امروز در آئین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی مجومرد با اشاره به تقارن شروع سال تحصیلی در هر سال با آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: استان یزد هزار و 200 شهید فرهنگی و دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرد که باید الگوی جوانان کشور باشند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی با جانفشانی و ایثار خود، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی را تضمین کردند تا امروزه هیچگونه تهدیدی بر کشور اثرگذار نباشد.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس از تمام کشورها بر علیه جمهوری اسلامی اقدام کردند ولی رزمندگان دلاور با تفکر، خلاقیت، ایثارگری، اراده و دستان خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور به واسطه ایثارگری های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس رقم خورده است، افزود: در دوران جنگ تحمیلی و منطقه کردستان ایران شاهد شهادت 400 نفر از رزمندگان در هر ماه بودیم ولی به واسطه این رشادت ها و دلاوری‌های رزمندگان، امنیت کنونی برقرار شده است.

جوکار با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های نظامی و علمی، اظهار داشت: در زمان دفاع مقدس حتی قادر به شلیک موشک به فاصله 130 کیلومتری نبودیم ولی امروز با تلاش های جوانان این مرزوبوم و شهدای گرانقدر، اکنون قادر به شلیک موشک با بُرد 2 هزار کیلومتر هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد ادامه داد: اگر بخواهیم می توانیم مستقل باشیم و بهترین کشور را رقم بزنیم ولی باید باور ما می‌توانیم را در خودمان تقویت کنیم که توانایی دستیابی به هر جایگاهی را داریم.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه دشمن به دنبال نابودی دستاوردها و جلوگیری از مستقل شدن جمهوری اسلامی است، اذعان داشت: شهدا باید الگوی جوانان کشور باشند تا در تمام زمینه ها پیشرفت کنیم چون خواسته دشمن، از بین رفتن دین باوری و اراده جوانان است.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با تاکید بر اینکه همه ما نسبت به انقلاب و کشور وظیفه داریم، افزود: دانش آموزان مستعدی در کشور داریم که باید با کمک معلمان، این استعدادها شکوفا شوند تا آینده جمهوری اسلامی تضمین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *