علیرضا قطب الدینی درپیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک وتهنیت گفت

پیام تبریک مدیریت اداره آموزش وپرورش شهرستان بهاباد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

علیرضا قطب الدینی درپیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک وتهنیت گفت :
لینک کوتاه

پیام تبریک مدیریت  اداره آموزش وپرورش شهرستان بهاباد به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

علیرضا قطب الدینی درپیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک وتهنیت گفت :

متن پیام بدین شرح است :

امام خمینی (ره ) :

مادرجنگ ابهت دوابرقدرت شرق و غرب را در هم شکستیم

دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار مانده و خواهد ماند. ایران هرگز به منظور فزون خواهی و قدرت طلبی وارد عرصه جنگ نشد، بلکه روحیه حمیت و غیرت فرزندان این آب خاک بود که به تأسی از مولا و سالارشان حضرت حسین بن علی (ع) در تحقق شعار «هیهات منّا الذله» کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلّت و زبونی نشوند و از کیان و حیثیت اعتقادی خود دفاع کنند .

یاد همه شهیدان سرافراز خصوصاً شهیدان دانش آموز را گرامی می‌دارم، شهیدانی که در دوران تحصیل، درس و کتاب و مدرسه را رها کردند تا در مکتب ایمان و عشق جان خود را صیقل دهند و با تاسی از حضرت قاسم (ع) و حضرت اباعبدالله الحسین (ع) همه هستی خویش را نثار کنند تا دشمن زبون نتواند به خواسته های شومش دست یابد.

هفته دفاع مقدس گرامیداشت حماسه‌های ماندگار در ایران و حکایت رشادت و فداکاری ملتی است که با تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی برای صیانت از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های اسلام و انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نکرده و جان و مال خود را در این راه در طبق اخلاص گذاشته و با پایمردی و جانفشانی محکم و استوار در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستادند و توانستند طومار تمامی مستکبرین این مرز و بوم را در هم بپیچند و قدرت دفاع کم نظیر ایرانیان را به رخ جهانیان بکشند و امروز نیز بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان ها و دستاوردهای ۸ سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا و ساعی باشیم .

هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد. فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند. وارثان دفاع مقدس عزت جهاد را با ذلت در خانه نشستن عوض نمی کنند. ایستادگی آنها نشستگان تاریخ را به قیام وا می دارد و این پیام بزرگ دفاع مقدس است.

هشت سال دفاع مقدس، حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ، شهدای فرهنگی و دانش آموز و دیگر فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر فرهنگیان ، دانش آموزان و مردم ولایتمدار ، انقلابی و شهید پرور شهرستان بهاباد  ، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزادگان و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

علیرضا قطب الدینی – مدیر اداره آموزش وپرورش شهرستان بهاباد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *