مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان يزد:

طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان یزد آغاز شد

لینک کوتاه
صادقیان

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان یزد گفت: در آستانه‌ بازگشایی مدارس ، همزمان با سایر استانهای کشور طرح ویژه نظارتي بازگشايي مدارس از15 شهريورماه آغار و تا 15مهر ماه سال جاری تداوم خواهد داشت.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان یزد، محمدکاظم صادقیان افزود: از مهم ترین اهداف برگزاری این طرح که با هماهنگی سایر دستگاههای مرتبط صورت میگیرد، بازرسی ونظارت بر قیمت، تأمین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات اولویت دار این ایام میباشد.
صادقیان گفت:در زمان اجرای این طرح با هماهنگی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن انجام گشتهای مشترک و رسیدگی سریع به پرونده های متشکله بر رعایت درصدهای سود خرده و عمده فروشی ، نصب برچسب قیمت و صدور فاکتور کالاهای لوازم التحریر، کیف و کفش و روپوش مدارس و رعایت نرخهای تعیین شده دفترچه های دانش آموزی، خدمات سرویس ایاب و ذهاب مدارس ونیز نحوه عملکرد آموزشگاهها و مدارس غیر انتفاعی دردریافت شهریه های مصوب نظارت ویژه بعمل می آید.
مدیرکل صمت استان خاطرنشان کرد: همشهریان محترم میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور، امتناع از عرضه کالا ، فروش اجباری و سایر تخلفات اقتصادی با مراجعه حضوری به واحد ستاد خبری این سازمان و یا از طریق تلفن124 در تمام اوقات، مراتب شکایت خود را اعلام تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *