فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نمایش «رزم شیدایی3» در یزد اجرا می‌شود

لینک کوتاه
زارع کمالی

سردار حسین زارع کمالی گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس را اجرای نمایش با عنوان «رزم شیدایی3» در یزد اعلام کرد و گفت: این نمایش از 31 شهریورماه تا 7 مهرماه به مدت هشت شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل دهکده مقاومت جنب پارک کوهستان به اجرا درمی‌آید.

به گزارش طلوع یزد، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه تقریبا 200 بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، ادامه داد: رزم شیدایی‌3 در واقع نمایشی رزمی از تاریخ انقلاب اسلامی است که در 9 بخش تهیه شده و تلاش شده است در قالب این نمایش به جریان مبارزات و تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا زمان ظهور منجی بشریت پرداخته شود.

وی افزود: آخرین سخنرانی شاه ملعون، اولین بخش سخنرانی امام خمینی(ره) در بهشت زهرا، قائله کردستان، دموکرات و کومله، عملیات پاتک زید با حضور رزمندگان یزدی، پدیده داعش و مبارزات مدافعان حرم، شهادت سردار سلیمانی، ظهر عاشورا و شهادت امام حسین(ع)، پیاده‌روی اربعین و در نهایت ظهور منجی در این نمایش برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.

زارع کمالی گفت: در حاشیه اجرای این نمایش با برپایی نمایشگاه در قالب چند غرفه دستاوردهای شهرستان‌های استان در زمینه دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و غرفه‌ای نیز به نمایش صحنه‌های پشتیبانی جبهه جنگ در 8 سال دفاع مقدس به سبک آن زمان از قبیل پخت نان و غذا و … اختصاص می‌یابد.

وی گفت: اجرای نمایش رزم در سال‌های 95 و 96 در دهکده مقاومت مورد استقبال بسیار زیاد مردم یزد قرار گرفت و تقریبا تا 13 هزار نفر از مردم دارالعباده در هر شب به تماشای این نمایش نشستند و پیش بینی می‌شود این استقبال برای امسال چشمگیرتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *