معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد:

رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس ٣١ شهریور برگزار می‌شود

لینک کوتاه

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: مراسم رژه نیروهای مسلح یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال، متفاوت ‌از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گزارش طلوع یزد، سرهنگ سید احمد دهقان حسینی با تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع) و یارانشان و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار کرد: امسال هم در چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، هم‌زمان با سراسر کشور و با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ انقلابی، ولایتمداری، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی و همچنین به‌منظور تجدید پیمان با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بیعت با فرمانده معظم کل قوا، اقتدار آمیخته با نظم و انضباط نیروهای مسلح را در قالب رژه با شکوه در استان یزد به نمایش می‌گذاریم.
وی ادامه داد: این نمایش اقتدار آمیخته با نظم و انضباط نیروهای مسلح در قالب رژه با شکوه و ارتقاء و انضباط ظاهری و نمایش جلوه‌ای منظم از اقتدار نیروهای مسلح در روز جمعه 31 شهریورماه ساعت 8 صبح، هم‌زمان با آغاز چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس در بلوار دفاع مقدس در منطقه صفاییه اجرا خواهد شد.
دهقان حسینی عنوان کرد: قابل‌توجه است که رژه امسال با نوآوری و کیفیت خاص و متفاوت از سال گذشته برگزار می‌شود.
معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: در این مراسم، رژه موتوری، رژه خودروهای تاکتیکی و ضد اغتشاش یگان امنیتی و خودروهای محمول به‌عنوان اقدامی نوآورانه انجام خواهد شد.
وی افزود: از جمله ابتکارات جدید در نظر گرفته‌شده برای رژه امسال، نمایش ابراز انزجار از اهانت برخی دول اروپایی به قرآن کریم توسط یک گروهان و همچنین حضور چند گروهان خواهر با محوریت زنان و فرزند آوری و حجاب است.
دهقان حسینی بیان کرد: رژه نیروهای مسلح استان یزد هم‌زمان با سراسر کشور در 31 شهریورماه، نخستین روز از آغاز هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود و در تمامی شهرستان‌های استان نیز به‌طور هم‌زمان این مراسم برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی سپاه الغدیر استان یزد گفت: جلسات متعددی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان یزد و فرماندهان آموزشگاه‌های رزم مقدماتی در خصوص برگزاری رژه 31 شهریورماه برگزار شده است؛ با تعاملی که بین دستگاه‌ها به وجود آمده به امید خدا شاهد برگزاری هرچه با شکوه‌تر این برنامه خواهیم بود.
وی عنوان کرد: تمهیداتی برای حضور مردم در این مراسم اندیشیده شده؛ بنابراین حضور عموم مردم در این مراسم آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *