مدیر مخابرات منطقه یزد خبر داد:

بهره‌برداری از ۶۸ طرح مخابراتی یزد در هفته دولت

لینک کوتاه

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: به مناسبت هفته دولت ۶۸ طرح مخابراتی و همراه اول در استان یزد با سرمایه‌ای بالغ بر ۴۵۱ میلیارد ریال در زمینه‌های تاسیس، توسعه، نصب در سطح استان راه‌اندازی و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش طلوع یزد، «محمدرضا زارع» با اشاره به لزوم تحقق ارتباطی فراگیر برای تمام مشتریان، گفت: اجرای طرح فیبرنوری یکی از اقدامات مهم مخابرات منطقه در سال جاری است که تاکنون بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرستان‌های استان ایجاد شده است و در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

وی در خصوص دیگر طرح‌های هفته دولت، افزود:‌ این طرح‌ها شامل تاسیس و توسعه و جایگزینی کافو نوری در ۹ مرکز، اجرای شبکه کابل و فیبرنوری در ۶ مرکز، اجرای فیبرنوری سایت BTS، تاسیس سامانه BTS (USO)، تعویض دکل سایت، تاسیس، توسعه و افزایش تکنولوژی ۲۳ سامانه BTS و ایجاد بستر سرویس اینترنت پرسرعت TD LTE تلفن همراه است.

مدیر مخابرات منطقه یزد همچنین افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتای کافونوری، افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به مشترکین آنلاین ADSL، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی، ایجاد ساختمان مرکز بهاباد و اجرای دیزل و نصب شارژر را از دیگر طرح‌های هفته دولت دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *