بازگرداندن وجه 3 میلیارد ریالی به حساب شاکی

لینک کوتاه

سرپرست پلیس فتا استان يزد از بازگرداندن وجه 3 ميليارد ريالي به حساب شاکي توسط مرکز فوريت هاي سايبري پليس فتا خبر داد.

به گزارش طلوع یزد، سرهنگ “حسن ابوالحسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به مرکز فوریت های سایبری با موضوع هک همراه بانک خود از طریق بروزرسانی اپلیکیشن همراه بانک از طریق جستجو در گوگل و هدایت به سایت جعلی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی به مبلغ 3 میلیارد ریال، موضوع در دستور کار مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان یزد قرار گرفت.
این مقام انتظامی ادامه داد: با اقدام سریع مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا استان، مبلغ سرقت شده که در چندین حساب جابجا شده بود مسدود و مبلغ 3 میلیارد ریال به حساب شاکی عودت داده شد.
سرپرست پلیس فتا استان خاطرنشان کرد: شهروندان دقت داشته باشند که برای جلوگیری از برداشت غیرمجاز از حساب بانکی بر روی موبایل خود آنتی ویروس نصب کنید و به هیچ وجه اپلیکیشن‌ها به خصوص همراه بانک خود را را از منابع نامعتبر دانلود و نصب نکنید.
ابوالحسینی خاطرنشان کرد: درصورتی‌ که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir ویا با شماره تلفن 096380 تماس و با کارشناسان مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *