مدیر منطقه چهار شهرداری یزد:

طرح بازآفرینی شهری نگاهی نو به مناطق کمتر توسعه یافته

لینک کوتاه
کشفی

مدیر منطقه چهار شهرداری یزد از جذب اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی در قالب طرح بازآفرینی شهری برای کمک به مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد.

به گزارش طلوع یزد،سید ابوالفضل کشفی گفت: بازآفرینی شهری نگرش و اقداماتی جامع و یکپارچه برای حل مشکلات شهری منطقه‌ هدف است که در نهایت به یک پیشرفت پایداری اقتصادی، کالبدی، اجتماعی و محیطی خواهد انجامید.

وی افزود: در این راستا و در تشریح فعالیت های عمرانی سال ۱۴۰۲ در منطقه چهار، اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال در قالب طرح بازآفرینی شهری و با هدف کمک به مناطق کمتر توسعه یافته و بافت قدیمی، جذب شد.
مدیر منطقه چهار شهرداری یزد ضمن تشکر از پیگیری های شهردار یزد، تصریح کرد: علاوه بر اعتبارات مورد نظر، شهرداری منطقه به منظور تکمیل پروژه های نیمه تمام خود در این مناطق هزینه خواهد کرد.
کشفی بیان داشت: اهم عملیات عمرانی این طرح شامل روکش آسفالت، جمع آوری نخاله ها، ایجاد جاده سلامت، پیاده روسازی است که در مناطق کمتر توسعه از جمله پردیسان (اسکان_عسکریه)، خیرآباد، عیش آباد و معابر فرعی بلوار آزادگان اجرا می شود.
وی تصریح کرد: با پادار شدن اعتبارات، مراحل برآورد هزینه ها، انتخاب پیمانکار و آغاز فعالیت تا اواخر شهریور ماه انجام و تا پایان فصل پاییز به بهره برداری می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *