صدرنشینی دارت بازان جواهری مهرکیش در لیگ برتر دارت بانوان کارگر کشور

لینک کوتاه
لیگ برتر دارت بانوان کارگر کشور

اولین دوره لیگ برتر دارت کارگران کشور در بخش بانوان به میزبانی مشهد برگزار که در پایان دور رفت تیم جواهری مهرکیش موفق شد بر سکوی نخست قرار بگیرد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد،حمیدرضا مهرکیش رئیس انجمن دارت کارگران استان یزد با اعلام این خبر گفت: دور رفت اولین دوره مسابقات لیگ برتر دارت بانوان کارگر کشور به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که ۱۱ تیم به مصاف یکدیگر رفتند؛ دور برگشت این مسابقات نیز در آذرماه برگزار می شود.
وی افزود: از استان یزد دو تیم در بخش بانوان در این مسابقات حضور یافتند؛ تیم جواهری مهرکیش و سنگ آهن مرکزی بافق بعنوان نمایندگان استان در این رقابتها بودند.
مهرکیش ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات بانوان در 11 دوره تیم جواهری مهرکیش موفق شد با ترکیب محبوبه کارگر، الهام نیکخواه، مریم جعفری، فاطمه همدانی زاده و مهلا رعیتی در دور رفت بر سکوی نخست بایستد؛ تیم های تیم آپولو خراسان رضوی و سیمرغ شاهوار شاهرود نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
وی افزود: تیم های سنگ آهن مرکزی بافق و جواهری مهرکیش در بخش مردان هم در این رقابتها حضور دارند و امروز و فردا به مصاف سایر رقبا خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *