مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد:

شهدای رسانه در راه جهاد تبیین انجام وظیفه کردند

لینک کوتاه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه شهدای رسانه در خط جهاد تبیین انجام وظیفه کرد‌ند، گفت:‌ بزرگداشت این عزیزان در دومین یادواره شهدای رسانه استان تبیین راه خبرنگاران امروز است.

 

به گزارش طلوع یزد،احسان عابدی دبیر شورای اطلاع رسانی استان یزد اظهار کرد: رسانه یکی از ارکان مهم هر جامعه‌ای است که می‌خوا‌هد خودش را در مسیر رشد و تعالی قرار دهد.

وی ادامه داد: ‌به لطف خدا درحال حاضر در شرایطی قرار گرفته ایم که مجموعه رسانه‌های استان و قاطبه خبرنگاران ما در مسیر انقلاب اسلامی قلم می زنند و
دغدغه‌شان تبیین اخبار و رویدادها و پیشرفت‌هایی است که کمک کرده است تا جمهوری اسلامی ایران به رشد و بالندگی برسد.

عابدی افزود: اینکه در حوزه رسانه شهدایی داریم که جانشان را فدای آرمان شان کردند، نشان دهنده این مطلب است که اصحاب رسانه دغدغه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی را داشته‌اند و وظیفه ماست که یاد و خاطره‌شان را گرامی بداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان، ‌خاطرنشان کرد: بزرگداشت مقام این شهیدان عزیز کمکی است برای تبیین راه خبرنگاران امروز و همه کسانی که در عرصه رسانه فعالیت می‌کنند باید شهدای رسانه را الگو قرار دهند.

عابدی ادامه داد: امروز اگرچه ما بحث جنگ نظامی و سخت ر‌ا نداریم اما در جنگ نرم نابرابری قرار گرفته‌ایم و در چنین شرایطی رهبر فرزانه انقلاب حکم جهاد تبیین برای همه مردم به خصوص خبرنگاران و اهالی رسانه صادر کرده اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان گفت: بنابراین انتظار و توقعی که از عزیزان رسانه وجود دارد این است که خود را در راه و مسیر جهاد تبیین قرار دهند و خود را سرباز این جهاد بدانند.

وی افزود: شایسته است خبرنگاران استان تلاش کنند تا هر قلمی که می‌زنند، رسالت خطیر خود را مدنظر قرار دهند و کمک کنند کشورمان یک گام به جلو به سمت پیشرفت و تعالی بردارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با قدردانی از مسئولان و دست‌اندرکاران دومین یادواره شهدای رسانه استان و سازمان بسیج رسانه استان برگزاری این یادواره را کار ارزشمند و شایسته‌ای دانست و اظهار امیدواری کرد‌: ‌همان طور که شهدای رسانه در خط جهاد تبیین انجام وظیفه کرده اند، ‌مجموعه فرهنگی و اهالی رسانه استان هم این مسیر را ادامه دهند و نگذارند راهی که این شهیدان والامقام رفته اند، ناتمام بماند.

گفتنی است دومین یادواره شهدای رسانه استان در سه‌شنبه شب ۳۱ مرداد ماه بعد از نماز مغرب و عشا در محل امام‌زاده سید جعفر محمد (ع) و به همت بسیج رسانه یزد برگزار می‌شود، ‌از کتاب زندگی نامه شهید رسانه استان شهید حمید دانشجو با عنوان خون نگار رونمایی و در این یادواره از ۱۳ خانواده شهدای رسانه تجلیل می‌گردد.


 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *