فرمانداربهاباد :

22 پروژه عمر انی ، خدماتی در بهاباد در هفته دولت افتتاح می‌شود

لینک کوتاه

فرماندار بهاباد گفت :در هفته دولت امسال 22 پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بیش از 5500 میلیارد ریال دراین شهرستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش طلوع یزد، علیرضا تیموری صبح امروز یکشنبه درنشست خبری که با حضورخبرنگاران و جمعی از اصحاب رسانه شهرستان بهاباد به مناسبت گرامی داشت هفته دولت درمحل فرمانداری برگزارشد ضمن گرامی داشت یاد وخاظره شهدای دفاع مقدس وشهدای دولت شهیدان رجائی وباهنر اظهارداشت : تعداد 22 پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر 5500 میلیاردریال افتتاح و مورد بهره‌برداری مردم شریف بهاباد قرار می گیرد.
فرمانداربهاباد دراین نشست ضمن تشریح عملکرد دولت سیزدهم درزمینه های مختلف عمرانی ، خدمای ، تولیدی و اقتصادی وبهداشتی درشهرستان بهاباد ابرازامیدواری کرد و گفت : شهیدان والا مقام رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان و خدمتگزاران جهادی در طول حیات پر برکت خود ولایت پذیری، صداقت، مردمی بودن، ساده زیستی و خدمت بی‌منت به مردم را به منصه ظهور رساندند و این مهم آنان را به یک الگوی ماندگار تبدیل کرد.
وی با بیان اینکه محور فعالیت‌های دولت سیزدهم شفافیت و صداقت است، تصریح کرد: فرا رسیدن هفته دولت فرصت مناسبی برای افزایش امید و تقویت اتحاد ملت و دولت بوده و در این میان بیان دستاوردها و خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت که در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه و با وجود تنگناهای اقتصادی مسیر توسعه و پیشرفت کشور را با قدرت و توان دو چندان ادامه داده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
تیموری با بیان اینکه فرمانداری شهرستان بهاباد در تلاش است در مسیر شفافیت و صداقت گام برداشته و اقدامات خود را با صداقت به مردم معرفی کندعنوان کرد: در هفته دولت 22 پروژه با اعتباری بالغ بر 5500میلیارد ریال در شهر وروستاهای شهرستان بهاباد افتتاح خواهد شد.
در این نشست هریک از خبرنگاران شهرستان سوالات خودرادرزمینه های مختلف ازفرماندارمحترم پرسیدند که فرماندار به طور مفصل وشفاف جواب هریک ازسوالات خبرنگاران را پاسخ داد .
برخی از پروژه های قابل افتتاح درهفته دولت دربهاباد شامل افتتاح دارالقرآن امام جعفر صادق (ع) ، افتتاح حوزه علمیه ، مجتمع آبرسانی امام علی (ع) افتتاح آموزشگاه درروستای کریم آباد وبهاباد ، بهرهبرداری از خط آهن از ایستگاه بهاباد به کارخانه گندله سازی به طول ده کیلومتر ، افتتاح مجتمع خدماتی بین راهی ابوئی بهاباد ، افتتاح جاده دسترسی به روستاهای بهشت آباد ببروئیه و پتیکان دردهستان بنستان ازجمله پروژه هائی است که درهفته دولت درشهرستان بهاباد افتتاح خواهد شد .
نشست خبری فرمانداربهاباد بمناسبت فرارسیدن هفته دولت، باحضور علیرضا تیموری فرماندار بهاباد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بهاباد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *