برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تشکل های مردم نهاد استان یزد

لینک کوتاه

نمایشگاه دستاوردهای تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی به مدت دو روز برگزار شد.

به گزارش طلوع یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ «محمد فکر» با توجه به اینکه سازمان های مردم نهاد به عنوان حلقه میانی مردم و مسئولین هستند نمایشگاه دستاوردهای تشکل های مردم نهاد استان یزد با هدف ارائه دستاوردها و توانمندی های مختلف این تشکل ها و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با سازمان های مردم نهاد به مدت دو روز در تاریخ ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه در پارک آزادگان برگزار گردید.

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور ۵۵ سازمان مردم نهاد، جمعی از مسئولین و استقبال گسترده شهروندان همراه شد.

محمد فکر گفت: این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از توانمندسازی افراد، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، سلامت اجتماعی در قالب آموزش‌های مختلف و اشتغالزایی در این نمایشگاه فعالیت داشتند.

وی افزود: در نمایشگاه دستاوردهای تشکل های مردم نهاد برنامه های متنوعی صورت گرفت که میتوان به برنامه های فرهنگی ورزشی، تئاتر خیابانی، اجرای سرود، پایش سلامت شهروندان و غربالگری در حوزه سلامت عمومی، ایستگاه رادیویی، غرفه کودک، موکب پذیرایی، اجرای مسابقه، اهدای جوایز و… اشاره کرد.

این مسئول در پایان اظهار کرد: این نمایشگاه به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با مشارکت استانداری یزد، اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، سازمان بهزیستی استان یزد و نیروی انتظامی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *