پیام دکتر جوکار به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

لینک کوتاه
جوکار

دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیام صادر کرد.

متن پیام رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس به شرح زیر است:
نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر بالندگی خود ایام افتخارآمیزی را پشت سر گذاشته است، یکی از این ایام که پس از طی سختیها و رنجهای دوران اسارت همراه بود، بازگشت سرافرازانه و مقتدرانه آزادگان عزیز در 26 مرداد ماه 1369 به کشور اسلامی ایران بود.

نقش آفرینی آزادگان در دفاع از آرمانهای امام راحل(ره) و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دو چندان بود و با متانت و بزرگواری خود افتخارات بزرگی را برای ملت به ارمغان آوردند.

آزادگان در طول دوران اسارت ، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، ندای حقانیت و استقلال را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

اینجانب این روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت ، شیران بیشه شجاعت و رشادت ،یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیق این گرامیان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *