پیام مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهاباد به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی

لینک کوتاه

مدیر آموزش و پرورش این شهرستان به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

متن پیام مدیر آموزش و پرورش به شرح زیر است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و ششم مردادماه، سالروز بازگشت پیروزمندانه آزادگان سرافراز به دامن عطر آگین کشور عزیزمان است، آزادگان عزیز اسوه های صبر و بردباری ، بزرگمردان عرصه شجاعت و رشادت، اسطوره های بی نظیر مقاومت و پایداری، آزادمردان دلیر و دلاوران راستینِ این سرزمین هستند که آوازه پایمردی و جهاد پرصلابتشان در میدان های دفاع از دین و آب و خاک این سرزمین شهره آفاق است.
این عزیزان با تاسی به سیره اهل بیت علیهم السلام فریاد عزت و اقتدار مردم بزرگ ایران اسلامی را به گوش جهانیان رسانده و طعم تلخ اسارت را به حلاوت سرود غرور آفرین مقاومت و پیروزی مبدل نمودند و امروز نیز نجیب و بی ادعا و صد البته سربلند و با عزت همچنان در تداوم خدمت به ایران عزیز پیشتاز و منشا خیر و برکت هستند .

اینجانب ضمن ادای احترام به خون پاک شهدای عزیز و تکریم مقام والای جانبازان ، ایثارگران و خانواده های معززشان ، با نهایت امتنان این روز خجسته را به آزادگان قهرمان و خانواده های مکرمشان که مصداق بارز صبر و بردباری هستند ، تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامت و موفقیت روزافزون این عزیزان و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *