مدیرکل ثبت اسناد خبر داد:

ثبت بیش از 2000 تشکل اجتماعی در استان یزد

لینک کوتاه
اقبالی

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان یزد گفت : بیش از 2000 انجمن مردم نهاد و موسسه خیریه در این استان به ثبت رسیده که در حوزه های مذهبی اجتماعی فرهنگی علمی و آموزشی ، توانمند سازی بانوان و حوزه سلامت و جوانان فعالیت می کنند.

به گزارش طلوع یزد، دکتر مهدی اقبال به مناسبت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی با اعلام این خبر اظهار داشت : انجمن های مردم نهاد و تشکل های اجتماعی با تائید و نظارت وزارت کشور و استانداری و همچنین در برخی موارد بسته به موضوع با تائید و نظارت وزارت ورزش و جوانان به ثبت می رسند و بصورت غیرانتفاعی در حوزه های مختلف به مردم خدمات اجتماعی ارائه داده و کمک کار دولت هستند.

وی با تاکید بر مسئولیت اجتماعی شرکتهای تجاری افزود : شرکتها نه تنها در مقابل سهامداران خود مسئول هستند و بایستی بیشترین سود را به آنها برسانند بلکه شرکتهای تجاری در مقابل جامعه ای که در آن فعالیت تجاری دارند و کسب منفعت و سود می کنند نیز مسئولیت دارند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد تصریح کرد: انتظار تحقق تمام اهداف و مسئولیت های اجتماعی از دولت ها امکان پذیر نیست بنابراین شرکت های تجاری هستند که با توجه به قدرت مالی ، مدیریت و کارگران تحت نظارت خود می توانند بخشی از اهداف و مسئولیت های اجتماعی را به خوبی محقق کنند .

اقبال همچنین با اشاره به شعار امسال با عنوان “مهار تورم و رشد تولید ” که از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ، اظهار داشت : شرکتهای تجاری با پذیرفتن مسئولیت اجتماعی خود می توانند دولت را در جذب سرمایه گذاری خارجی و بهبود محیط کسب و کار و مهار تورم و رشد تولید که مرتبط با حوزه سیاستگذار عمومی است کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه شما پس از تایید نمایش داده خواهد شد.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply. این سایت توسط ریکپچا محافظت می شود و خط مشی رازداری و شرایط خدمات گوگل اعمال می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *